بلاگ

راه‌اندازی فرآیند تأیید خودکار KYC

در My Forex Funds ما دائماً روی بهبود محصولات و خدمات خود، امنیت در حساب‌های زنده fx و تجربه معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده کار می‌کنیم. برای اطمینان از ایجاد یک محیط امن برای همه، فرآیند تأیید KYC (مشتری خود را بشناسید) به روشی خودکار به‌روزرسانی کرده‌ایم. به این ترتیب، ما یک سوار شدن راحت و سریع ایجاد می کنیم و در عین حال مشتریان خود را معامله گران تأیید شده می کنیم.


در راستی‌آزمایی خودکار KYC، تمام فرآیندهای KYC با استفاده از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به‌طور خودکار تراز شده و اجرا می‌شوند. که مزایای زیر را به معامله گران دارای بودجه ما می دهد:

 

  1. افزایش بهره وری – روند کلی با راه حل های خودکاری که 24/7 بدون هیچ زمان از کار افتادگی اجرا می شوند سرعت می یابد.
  2. تجربه بهبودیافته معامله‌گر سرمایه‌گذاری‌شده – KYC خودکار با حذف رفت و آمد مکرر بین معامله‌گران و MFF در صورت نیاز به اطلاعات جدید، تجربه‌ای بدون اصطکاک را برای معامله‌گران سرمایه‌گذاری شده فراهم می‌کند. با فرآیند خودکار جدید، به مشتریان یک تجربه شناسایی آسان و سریع داده می‌شود که منجر به باز کردن سریع‌تر حساب زنده fx می‌شود.
  3. حفاظت از اطلاعات معامله گر تایید شده – تمام اطلاعات شخصی کاملاً محافظت می شود. نمی توان از آن برای اهدافی غیر از احراز هویت مشتری استفاده کرد

 

ما قویاً معتقدیم که این ویژگی جدید پیچیدگی کلی را کاهش می‌دهد و KYC (مشتری خود را بشناسید) فرآیندی روان‌تر و امن‌تر می‌سازد و تجربه معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *