دسته‌بندی نشده

سیاست حفظ حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم خصوصی

این خط‌مشی رازداری نحوه جمع‌آوری، استفاده و اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی شما هنگام بازدید یا خرید از www.novininvestor.com («سایت» و «شرکت») را توضیح می‌دهد.

 

اطلاعات شخصی که ما جمع آوری می کنیم

هنگامی که از سایت بازدید می کنید، ما به طور خودکار اطلاعات خاصی را درباره دستگاه شما جمع آوری می کنیم، از جمله اطلاعات مربوط به مرورگر وب، آدرس IP، منطقه زمانی و برخی از کوکی هایی که روی دستگاه شما نصب شده اند. علاوه بر این، هنگام مرور سایت، ما اطلاعاتی درباره صفحات وب یا محصولاتی که مشاهده می‌کنید، وب‌سایت‌ها یا عبارات جستجویی که شما را به سایت ارجاع می‌دهند و اطلاعاتی درباره نحوه تعامل شما با سایت جمع‌آوری می‌کنیم. ما به این اطلاعات جمع‌آوری‌شده خودکار به عنوان «اطلاعات دستگاه» اشاره می‌کنیم.

 

ما اطلاعات دستگاه را با استفاده از فناوری های زیر جمع آوری می کنیم:

– «کوکی‌ها» فایل‌های داده‌ای هستند که در دستگاه یا رایانه شما قرار می‌گیرند و اغلب شامل یک شناسه منحصربه‌فرد ناشناس هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد کوکی ها و نحوه غیرفعال کردن کوکی ها، به http://www.allaboutcookies.org مراجعه کنید.
– «فایل‌های گزارش» اقدامات انجام شده در سایت را ردیابی می‌کند و داده‌هایی از جمله آدرس IP، نوع مرورگر، ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، صفحات ارجاع/خروج، و مهرهای تاریخ/زمان را جمع‌آوری می‌کند.
– «نمایش‌های وب»، «برچسب‌ها» و «پیکسل‌ها» فایل‌های الکترونیکی هستند که برای ثبت اطلاعات درباره نحوه مرور سایت استفاده می‌شوند.

علاوه بر این، هنگامی که خریدی را انجام می دهید یا سعی می کنید از طریق سایت خریدی انجام دهید، ما اطلاعات خاصی از جمله نام، آدرس صورتحساب، آدرس حمل و نقل، اطلاعات پرداخت (از جمله شماره کارت اعتباری)، آدرس ایمیل، و شماره تلفن شما را از شما جمع آوری می کنیم. ما به این اطلاعات به عنوان “اطلاعات سفارش” اشاره می کنیم. تمام اطلاعات مربوط به پرداخت توسط ارائه دهندگان شخص ثالث (PayPal، Stripe، World Remit و غیره) جمع آوری و پردازش می شود و ما یک کپی از آن اطلاعات را در سیستم خود نگهداری نمی کنیم.

وقتی در این خط‌مشی رازداری درباره «اطلاعات شخصی» صحبت می‌کنیم، هم در مورد اطلاعات دستگاه و هم اطلاعات سفارش صحبت می‌کنیم.

 

ما چگونه از اطلاعات شخصی شما استفاده میکنیم؟

ما از اطلاعات سفارشی که به طور کلی جمع‌آوری می‌کنیم برای انجام هرگونه سفارشی که از طریق سایت (از جمله پردازش اطلاعات پرداخت شما و ارائه فاکتورها و/یا تأییدیه‌های سفارش به شما) استفاده می‌کنیم، استفاده می‌کنیم.

ما از اطلاعات دستگاهی که جمع‌آوری می‌کنیم برای کمک به بررسی خطرات احتمالی و کلاهبرداری (به ویژه آدرس IP شما) و به طور کلی‌تر برای بهبود و بهینه‌سازی سایتمان (مثلاً با ایجاد تجزیه و تحلیل در مورد نحوه مرور و تعامل مشتریانمان با آن استفاده می‌کنیم. سایت، و برای ارزیابی موفقیت کمپین های تبلیغاتی ما).

 

به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی شما

ما فقط اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک می گذاریم تا به ما در ارائه خدمات به شما کمک کنند. به عنوان مثال، ما از Godaddy برای تقویت فروشگاه آنلاین خود استفاده می‌کنیم—شما می‌توانید درباره نحوه استفاده GoDaddy از اطلاعات شخصی شما در اینجا بیشتر بخوانید: https://ca.godaddy.com/legal/agreements/privacy-policy.

ما همچنین از Google Analytics برای کمک به درک نحوه استفاده مشتریانمان از سایت استفاده می‌کنیم—شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره نحوه استفاده Google از اطلاعات شخصی شما در اینجا بخوانید: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/. همچنین می‌توانید از Google Analytics در اینجا انصراف دهید: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

در نهایت، ما همچنین ممکن است اطلاعات شخصی شما را به اشتراک بگذاریم تا با قوانین و مقررات قابل اجرا مطابقت داشته باشیم، برای پاسخ به احضاریه، حکم جستجو یا سایر درخواست های قانونی برای اطلاعاتی که دریافت می کنیم، یا به گونه ای دیگر از حقوق خود محافظت کنیم.

 

ردیابی نکنید

لطفاً توجه داشته باشید که وقتی سیگنال ردیابی نشوید را از مرورگر شما می‌بینیم، مجموعه داده‌های سایت خود را تغییر نمی‌دهیم و از روش‌هایی استفاده می‌کنیم.

 

حقوق شما

اگر مقیم اروپا هستید، حق دارید به اطلاعات شخصی که در مورد شما نگهداری می کنیم دسترسی داشته باشید و بخواهید که اطلاعات شخصی شما اصلاح، به روز یا حذف شود. اگر مایلید از این حق استفاده کنید، لطفا از طریق اطلاعات تماس زیر با ما تماس بگیرید.

به‌علاوه، اگر مقیم اروپا هستید، توجه می‌کنیم که اطلاعات شما را برای انجام قراردادهایی که ممکن است با شما داشته باشیم (مثلاً اگر از طریق سایت سفارشی می‌دهید)، یا در غیر این صورت برای پیگیری منافع تجاری مشروع خود که در بالا ذکر شده است، پردازش می‌کنیم. علاوه بر این، لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات شما به خارج از اروپا از جمله به کانادا و ایالات متحده منتقل می شود.

 

حفظ داده ها

هنگامی که سفارشی را از طریق سایت ثبت می کنید، اطلاعات سفارش شما را برای سوابق خود حفظ می کنیم مگر اینکه و تا زمانی که از ما بخواهید این اطلاعات را حذف کنیم.

 

تغییرات

ما ممکن است هر از چند گاهی این خط مشی رازداری را به‌روزرسانی کنیم تا مثلاً تغییراتی را در رویه‌هایمان یا به دلایل عملیاتی، قانونی یا نظارتی دیگر منعکس کنیم.

با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیوه های حفظ حریم خصوصی ما، اگر سؤالی دارید، یا اگر می خواهید شکایتی داشته باشید، لطفاً از طریق ایمیل به آدرس info@novininvestor.com با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *