بلاگ

نکات تجارت فارکس شماره 1 / سه راه برای استفاده از میانگین متحرک به عنوان بخشی از استراتژی تجارت فارکس

بسیاری از معامله گران مشتاق ما که دارای بودجه هستند، نکات معاملاتی و هر ابزار اضافی برای تجزیه و تحلیل معاملات فارکس را که می توانند هنگام کار با یک شرکت معاملاتی FX prop استفاده کنند، می خواهند.

ما اینجا هستیم برای شما! ما مجموعه ای کوچک از وبلاگ ها را با چند نکته ساده برای افزودن به زرادخانه تجاری شرکت Prop خود گردآوری کرده ایم.

مهم: این سری کوچک از وبلاگ‌های فارکس توصیه‌ای در مورد نحوه تجارت شما نیست، بلکه صرفاً ابزاری را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای تمجید از استراتژی معاملاتی فعلی خود استفاده کنید.

در اولین وبلاگ خود، نگاهی به میانگین متحرک می اندازیم.

اولین راهی که کسی می تواند از میانگین متحرک استفاده کند، استفاده از تلاقی دو میانگین است.

 

 

در این مثال در نمودار طلا (XAU/USD) می توانید ببینید که میانگین متحرک نمایی 20 از میانگین متحرک نمایی 50 در جهتی رو به بالا عبور می کند که نشان می دهد روند طلا (XAU/USD) ممکن است از نزولی به صعودی تغییر کرده باشد. بعد از ضربدر می بینید که قیمت در جهت کراس ادامه پیدا کرد.

افزوده بعدی ما با میانگین متحرک، استفاده از میانگین های بلند مدت به عنوان ناحیه حمایت یا مقاومت است.

 

 

با گرفتن همان نمودار طلایی (XAU/USD) می توانید ببینید که بازار در جهت روند به سمت میانگین متحرک نمایی 50 عقب نشینی کرد، شکست آن را رد کرد و در جهت روند ادامه داد. برای استفاده از این روش به دانش قوی در مورد عمل قیمت نیاز است، زیرا رفتار در اطراف میانگین متحرک برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا قیمت میانگین را شکسته است یا خیر، حیاتی است.


نکته نهایی که می‌خواهیم در هنگام معاملات پروپ FX با میانگین‌های متحرک با شما در میان بگذاریم، روشی است که به آن «خط در شن» می‌گویند. این تکنیک به طور خاص به عنوان یک شکل اضافی از تجزیه و تحلیل استفاده می شود و نه ابزاری برای اجرای معاملات خرید یا فروش FX.

 

 

در این تصویر، می بینید که ما تصمیم گرفته ایم میانگین متحرک دوره 20 را از نمودار قبلی حذف کنیم و 50 را به عنوان “خط در شن” ​​باقی بگذاریم. چیزی که از این نمودار می بینیم این است که قیمت در آن نسبت به میانگین متحرک است. اگر قیمت روی میانگین متحرک باشد، زمان عدم اطمینان است. اگر قیمت از آن بالاتر از میانگین متحرک دور شده باشد، روند صعودی و اگر قیمت به زیر میانگین متحرک حرکت کرده باشد، روند نزولی است. دلیل اینکه ما از این روش برای اجرای معاملات در حین معاملات پروپ استفاده نمی‌کنیم این است که در طول دوره‌های بازه، قیمت به طور مداوم از میانگین متحرک بالا و پایین می‌رود و به طور مکرر به استاپ ضرر ما برخورد می‌کند.

همیشه به خاطر داشته باشید که وقتی در یک شرکت پروپوزال معامله می‌کنید یا با یک حساب سرمایه‌گذاری مستقیم معامله می‌کنید، همیشه باید مدیریت ریسک را خوب انجام دهید. استاپ ضرر داشته باشید، اندازه لات خود را کنترل کنید و از آنچه در تجارت احساس راحتی می کنید استفاده کنید. میانگین‌های متحرک می‌تواند یک ابزار تحلیلی حیاتی برای ترکیب با لبه معاملاتی موجود باشد تا با کنترل‌های ریسک مناسب تا حد امکان سود بیشتری را از بازار خارج کند.

 

در ادامه با ما همراه باشید.

 

تجارت مبارک!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *