بلاگ

معامله در حین جابجایی، بایدها و نبایدها

معامله گران فارکس سرمایه گذاری شده با یک معضل روزانه در مورد برگزاری معاملات یک شبه روبرو هستند و این نتایج غیرقابل پیش بینی rollover است.

 

بسیاری از معامله گران فراموش می کنند، یا به سادگی نمی دانند که rollover در ساعت 3 بعد از ظهر (EST برای NZ) 5 بعد از ظهر EST (NY) برای همه بازارهای اصلی دیگر رخ می دهد و باعث گسترش بازارها، خشک شدن نقدینگی و در نهایت سقوط و توقف معامله گران می شود.

 

بسیار مهم است که معامله گرانی که قصد دارند معاملات را یک شبه برگزار کنند، مطمئن شوند که چگونه این نوسانات روزانه را مدیریت کنند. در اینجا چند ایده در مورد آنچه می توانید انجام دهید وجود دارد.

 

اندازه خود را محدود کنید

معاملات بلندمدت معمولاً همیشه از نظر اندازه کوچکتر هستند و به دنبال بازده پیپ بالا هستند. اگر اندازه خود را در سطح معقولی نگه دارید، نوسانات rollover نباید بر معاملات شما تأثیر بگذارد. سعی کنید شرایط را تا جایی ثابت نگه دارید که حرکت 20 پیپ کمتر از 1٪ تغییر سهام است.

 

توقف های خود را گسترده تر کنید

پس از اینکه اندازه خود را محدود کردید، توقف های خود را برای یک ساعت افزایش دهید تا از هرگونه نوسانات پخش که ممکن است به توقف ضرر شما ضربه بزند، جلوگیری کنید. این نوسانات طبیعی است. یک بار دیگر، اگر اندازه موقعیت شما مناسب باشد، با مشکلی مواجه نخواهید شد که در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت شرقی بازار به حالت عادی بازگردد و پس از آن دوباره سفت تر شوید.

 

چیزهای عجیب و غریب مبادله بالا را نگه ندارید

موارد عجیب و غریب مبادله بالا یک نقطه شکست کلیدی برای معامله گران است که در اثر rollover شکسته می شوند. اگر به‌دنبال تبدیل شدن به یک معامله‌گر سرمایه‌دار هستید، نگهداری محصولاتی که طبیعتاً بسیار نوسان هستند، طبیعتاً دارای اسپرد بالا و طبیعتاً نقدینگی پایینی دارند، اشتباه است. نمایش‌های مبادله معمولاً ماه‌ها طول می‌کشد تا اجرا شوند، اگر اصلاً اجرا شوند و در این میان بازار یک ترن هوایی وحشی از احساسات است. جفت های سوآپ بالا به احتمال زیاد ماهیت ژئوپلیتیکی دارند و کمتر قابل پیش بینی هستند. ما اکیداً توصیه نمی‌کنیم که جفت‌های سوآپ بالا را یک شبه نگه‌دارید، به دلیل غیرقابل‌پیش‌بینی بودن میزان بدی که rollover می‌تواند داشته باشد. اگر می‌خواهید روی این جفت‌ها موقعیت داشته باشید (مخصوصاً نگاتیو سوآپ) گاهی اوقات بهتر است معامله را پس از رول‌اور ببندید و دوباره باز کنید.

 

این حیاتی است که یک معامله گر با محصولاتی که تجارت می کند و چگونگی تغییر شرایط در زمان جابجایی آشنا باشد. اگر از رفتار یک جفت در حین واژگونی مطمئن نیستید، کمی زمان بگذارید تا آن را زیر نظر داشته باشید و قبل از شیرجه زدن از رفتار آن مطلع شوید. بیشتر از همه، ریسک خود را کنترل کنید.

 

تجارت مبارک!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *